DIENST NA VERKOOP

Bij Qsine streven wij naar 100% tevreden klanten. Ook na de verkoop de installatie van uw nieuwe keuken bieden wij u de beste service. Wanneer er een probleem met of een vraag over uw keuken is, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij de service in 2 verschillende categorieën ingedeeld.

Service elektrische toestellen
Heeft u een probleem met uw elektrische toestellen (bv. vaatwasser, oven, koelkast, kookplaat,…), dan kan u heel eenvoudig een afspraak inplannen met een gespecialiseerde monteur door onderstaand op uw merk van toestellen te klikken.

Qsine Service
Onder de Qsine service plaatsen we alles wat te maken heeft met uw keukenkasten, werkblad of toestellen van een merk dat niet vermeld staat onder “service elektrische toestellen”.

SERVICE ELEKTRISCHE TOESTELLEN

Omdat het bij een probleem met uw elektrische toestellen vaak aangewezen is om een specialist van het merk zelf bij u langs te laten komen, hebben wij dit voor u zo eenvoudig mogelijk ingericht. Klik op onderstaand op het merk van uw toestellen, zo kunt online snel en eenvoudig een afspraak voor een monteur bij u aan huis inplannen.

Onze merken

QSINE SERVICE

Indien er zich een probleem voordoet met uw keukenmeubelen, uw werkblad of met uw toestellen en het merk staat niet vermeld bij “service elektrische toestellen”, dan kan u contact opnemen met de Qsine vestiging waar u uw keuken heeft aangekocht. Wij zullen dan zo snel mogelijk met u contact opnemen om zo snel mogelijk het probleem te verhelpen.

Vul heel eenvoudig het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om naar een gepaste oplossing te zoeken. Neemt u liever telefonisch contact met ons op, dat is ook geen probleem, hiervoor treft u de contactgegevens van iedere vestiging onderaan.

Dienst na verkoop Qsine